10 dagar.

Dag 1 – 10 fakta om mig + bild på mig

Dag 2 – Bild på mig för ett år sedan

Dag 3 – Vem hade du velat byta utseende med?

Dag 4 – Saker som får mig att må dåligt

Dag 5 – Saker som får mig att må bra

Dag 6 – Mina närmaste vänner

Dag 7 – Drömlivet

Dag 8 – Favoritoutfit

Dag 9 – Vad jag skulle göra om jag vann en miljon

Dag 10 – Nöjd/onöjd med mig själv

Börjar här under, nu alltså..


10 fakta.
  1. Jag har bara en bästa vän, men flera jättebra vänner.
  2. Jag älskar att spela gitarr, men min gitarr är sjukt ostämd så man kan inte spela på den, något fel på strängarna
  3. Jag blir aldrig nöjd med färgen på mitt hår.
  4. ÄLSKAR kawaii.
  5. Jag tror på andar/spöken.
  6. Datorn, fotoalbumet, mobilen, Bamse, kameran oc mina pengar är mina käraste ägodelar, de jag skulle rädda först om mitt hus började brinna. (utav allt olevande då, alltså allt som levde skulle jag självklart få bort först..)
  7. Jag har tagit hål i mina öron tre gånger, är allergisk mot nickel (stavning) typ, och jag har varit dum nog att testa att ha sånna örhängen på mig, hålen blev förstörda, tog nya. Men jag tappar alltid bort en plutt till mina örhängen så jag kan inte använda dom -.-
  8. Hungerspelen är den bästa boken jag någonsin har läst, filmen är den bästa filmen också.. Boken är betydligt bättre än filmen, men dom är typ sjukt bra båda två.
  9. Jag älskar att läsa bloggar, så länka din blogg här under, i en kommentar.
  10. Mitt hår är jättelent, mitt på dagen, på morgonen är det sådär äckligt och platt, skitplatt, fult...


♥Kommentar från: KandyKupps

söt du va :D

♥Datum: 2012-04-05 | ♥Tid: 16:16:41
♥URL: http://kandykupps.webblogg.se/
♥Kommentar från: amanda (:

läs min blogg http://mandannn.devote.se

♥Datum: 2012-04-07 | ♥Tid: 16:10:34
♥URL: http://mandannn.devote.se



Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!