Nej

Skrev ett långt inlägg på mobilen sen råkade jag ta bort skiten -.-

Hola amigos! Idag är det torsdag, en dag kvar i skolan.. Lång helg denna helgen, ledig måndag o tisdag också juu! Idag så kanske jag ska ha redovisning på SOn med min grupp, annars har vi det imon! Vill ha de imon för jag vill lixom veta om när jag har det! All andra har typ filmer med min grupp ska typ prata live :( sen har vi orientering på idrotten (hatahatahata suger på de, måste springa själv också, HATAR att va själv!) annars får man väl hoppas att dagen blir bra! Chao Bella :P


♥Kommentar från: sara's hemligheter - att överleva våldtäkt

Vad är DU mest nöjd med hos dig själv? Din humör, dina ögon, ditt hår, ditt tålamod, ditt leende, ditt skratt..? Det kan vara vad som helst! Just nu skriver jag ett skolarbete om självkänsla/självförtroende och behöver så många svar jag kan få! :) vill du hjälpa mig? Gå in på länken nedan och lämna en kommentar;



http://sarashemligheter.blogg.se/2012/april/fraga-vad-ar-du-mest-nojd-med-hos-dig-sjalv.html#comment

♥Datum: 2012-04-26 | ♥Tid: 11:10:15
♥URL: http://sarashemligheter.blogg.se/



Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!