OOORRRKKKAAAAA

Idag har jag ju typ inte gjort något? Jag har läsa i hungerspelen-fatta eld. Blev tjurig pga. boken. Boken var för bra för att sluta läsa men jag orkade inte läsa mer.. Sen så har jag suttit vid datorn, länge...för länge (måste sluta måste sluta måste sluta).. Jag ar varit ute hos chilli, letat efter blommor men alla är ju ruttna :'c. Jag har kollat på film med mamma och Ebba, gått i mina nya skor, fått komplimanger om mitt hår (skrytskryt) Ritat Harry.. Ställt in en ny inställning på kameran, städat rummet, tränat magen, flyttat alla skisser till garderoben.. SKITINTRESSANT? Sen gjorde jag en film för jag hade tråkigt men den blev kass, hihi.. Nu ska jag gå ner och sätta mig i soffan och deppa för att skolan börjar imon, JAG VILL INTE :'( Men jag vill använda min nya väska, HEJDÅ♥

♥Kommentar från: Anonym

Hej snygging! Jag har en tävling i min blogg som kallas Dagens blogg, det hade vart jätte skoj om du var med, så gå in och gör min dag här: http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-3.html#comment

KRAM!

♥Datum: 2012-04-09 | ♥Tid: 21:20:07



Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!