NER

GAH, igår fick jag mycket mer besökare än vanligt, nu för tiden iaf. Och idag bara pladask ner. GAH, hathathat. Idag har jag inte uppdaterat, har varit i skolan, gjort läxor, varit med Alma. Alma och jag trog kort och lite sånt.. Jag och pappa skjussade nyss hem henne! Hihi. Har varit en rolig dag, och jag är supertrött. Skulle faktiskt ut och springa idag, men sen var jag ju med alma, så det blev inget av det.. Imorgon vill jag ut och springa då ska jag lyssna på provet haha.. Tack Karin för idén! Men jag gillar ju inte att springa själv, och Ebba praoar till 18.00, så henne kan jag inte springa med.. JAja, får väl se om jag hittar någon att ta en joggingtur med, sominte vill prata så mycket..Nu ska jag spela DrawSomething mot pappsen! Hejdå♥
NY DESIGN INOM KORT.




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!