utbrott

Hela min fb är fullpackad med "Snart är det alla hjärtans dag. Kopiera detta om du har någon du älskar med hela ditt hjärta♥" och så står det väl antagligen vem man är ihop med också. Får ju utbrott, varför har inte jag någon att "älska med hela mitt hjärta"?? Korvar på dom alltså, fast mitt egna fel faktiskt, hihi..

Proven idag gick väl sådär, eller iallafall det första det andra gick super.. hoppas jag.. Efter skolan hängde jag med Molly hem, Liza och Sarah också.. Men Sarah fick gå hem för hon kunde inte va. TRÅKIGT. Fast vi hade roligt! Först spelade vi cluedo och drack varm chokladmjölk. Sedan läste vi lite i böcker, högt... kulkul. Efter det läste Molly sin gamla dagbok, som jag redan läst typ 5 gånger hihi. Vi ställde frågor från mollys "Eclipse"spel.. Sen skulle jag hem, tror inte att Liza stannade så länge till heller. Så nu har jag typ precis ätit och latar mig under täcket i sängen, usch. Men nu har jag visst lite händelser på fb, som jag ska ta och cheack. Byebye♥

kommer du ihåg när bloggen såg ut såhär? :P




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!