Bloggade bara 2 gånger?

Igår ja, jag bloggade ju på morgonen men inte mer efter det! Efter skolan hängde jag med Jennie hem och va med henne, Molly, Liza och Alma. Vi hade jätteroligt vi gjorde typ nyhetsmorgon haha.. Men sen kom jag hem vid sju och skulle blogga, men då funake inte internet och det började funka idag -.- Men aa ... Idag är det fredag, den 13.. Inget dåligt har hänt förutom att jag är sjuk.. har ont i magen och jag som ville ha träslöjd idag ._. Men får väl göra det bästa av dagen och får väl hitta på något som är någorlunda kul? Imorgon blir det kanske Boda Borg om det är någon som kan skjussa och om jag känner mig bättre. Puss♥
Glöm inte frågestunden ;)




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!