Sådär ja!

NU, efter ungefär 3 timmar är jag klar med allt fixande. Hittade en gullig design som jag använder ett tag, tills jag hittar en ny.. Orkar ju nämligen inte göra en själv. Men nu är allt på plats, och älskar den dära saken i vänstra hörnat längst ner! Det dåliga är att YT-klippen syns igenom den så den syns inte så bra, men det är bara vid klippen. Dessutom måste ni hålle musen över bilderna för att dom ska få färgen dom har, om man inte gör de får dom en ljusare ton, och är inte alls som dom ska.. Det är typ de ända 2 negativa sakerna.. Nu går det ju kommentera igen, bra va? Såatt, nu vill jag ha tonvis med kommentarer okej?? Nejj, skojjar bara, men det skulle väll vara kul?? Men nu är jag helt nöjd med designen och är astrött..

Idag piggnade jag till på första lektionen, som var matte. Vi pratade typ i en halvtimma. Sedan pratade jag typ med Sarah lite sådär tyst resten av timman.. Fast jobbade också... Sedan va det engelska, lunch, SO och sedan NO. Vi skulle också haft hemkundkap idag.. Men det blev ju inte så. "Vi har inte köpt grejjer". Usch vad tjurig jag blev då, nu måste jag ju vänta en hel vecka. Sedan cyklade jag hem med Liza och Molly, men jag också Molly gick halva vägen bara för att cyklarna var tunga (hehehe...). Sen kom jag hem och då åt jag lite, sedan fixade jag designen tills nu då.. Prövade lite andra saker också, innan jag bytte, men dom e tyvär borta nu.. Vill ni att jag ska lägga till chattboxen igen där man kan chatta med mig online (privat)? Nu ska jag iallafall sätta på lite musik och kanske göra lite situpps.. KRAM♥
Skulle ha denna som header innan men fick inte in den. Gillade allt förutom det vita och texten.. hehe.

♥Kommentar från: Sarah :)

gud va fin bloggen blev, önska jag kunde göra lika fint :((((((((((((((((

♥Datum: 2012-01-09 | ♥Tid: 19:34:07
♥URL: http://sajjahh.blogspot.com



Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!