Skit ner dig.

Godmorgon, alla fina läsare. (kollade för mycket på videobloggar igår och typ alla började så...) Sista dagen innan skolan börjar idag, och vet ni vad jag ska göra? Inte ett skit, jag ska vara hemma och vila, tat lungt och bara va. Idag vill jag helst inte prata om skolan eller något, för jag orkar verkligen inte, haha. Annars så har väl dagen vart bra än så länge, snart tänkte jag byta om till lite slappkläder.. jag har pyjamas på fortfarande, haha. Sedan tänkte jag också sova lite, haha.. Så att jag inte är världens tröttaste imorgon.. Dessutom vet jag inte om jag börjar åtta eller nio imorgon? Ebba säger nio med ingen har sagt någon, till mig, fast det är ju inte så ovanligt. C-ya ;)





Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!