sometimes I love you♥

Hejj.. Just nu försöker jag få in NO-läxan i huvudet trodde vi hade den tills på torsdag så jag har ju tagit lungt med den, men nähä vi har den tills imon!! Jag orkar inte!! Är iallafall klar med matten och har gjort spanskan och kollat igenom engelskan ska be pappa förhöra mig på NOn snart, hoppas det går bra annars är det väl bara stanna uppe hela kvällen? ar ju inte berättat vad som hänt idag?? AMG, ska nog göra det.. eller inte. Tråkigt tråkigt. Jag vaknade, gick till skolan, väl där var det okej, jag gick/cyklade med Sarah hem, en liten bit med Molly, Liza, Alma och Jennie också.. När jag kom hem gjorde jag mellanmål, satte mig och åt. Sedan har jag ävl gjort läxor och suttit vid datorn. Åt kvällsmat också och gjorde 11 armhävningar HAHA. Men jag ska inte sluta plugga eftersom jag känner mig inte duktig, eller att jag kan det haregött♥
Who is the cutest?
Google ramlade, tappade tyngdkraften...
RAINBOW GOOGLE :D
PACKMAN GOOGLE!! :D
Sometimes I must love you google, but sometimes I hate you♥




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!