U smile I smile♥

Hejsan! Skoldagen idag var helt okej förutom att jag var riktigt trött, men Sarah piggade upp mig.. Och jag vill inte gå in på hur hon gjorde det, eller vad hon berättade för då kommer ni väl typ.. javetinte. Efter skolan cyklade jag med Molly och Liza hem och vi hade jätteroligt!! Eftersom vi inte hade något att prata om, så sa vi "fan" i varje mening och det lät så roligt. En tant gav Liza en mördarblick, HAHA. När jag kom hem fyllde jag på vatten hos Chilli och sedan gick jag upp med saker till Molly, eftersom jag och Alma ska sova där inatt. Senare ikväll ska jag på dans, så efter det åker jag direkt till Molly och sedan är vi tre hemma själva och vi ska göra pizza, spela spel m.m Det kommer bli jättemysigt♥
VÄRLDENS snyggaste bild på mig och Alma från mars 2011♥
Vettefan vad vi gjorde!?




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!