Dålig uppdatering + min dag

HEJ PÅ ER! Jag har bara uppdaterat typ en gång idag, tror jag? Men jag har ju ett liv utanför bloggen och så.. Idag var jag ju med Molly och Jennie! Först åkte jag till tandläkaren och sen så åkte jag och Molly hem, tog med Jennie på vägen. Sen så satt vi och inte gjorde något.. Sen gick vi och lekte kurragömma på en lekplats haha! Efter det gick vi hem till Molly, lekte mörkerleken vilket var jätteroligt! Sen satt vi och pratade! Jennie gick hem, sen så gick jag ich molly hem till mig och sen gick Molly hem. Lite kortfattat. Man kommer nästan aldrig på något att göra.. 

♥Kommentar från: Alma :)

Ellen... vad händer med utmaningarna? :*

Svar: Somsagt, gör när jag har tid och vill xd<3
Ellen

♥Datum: 2012-06-18 | ♥Tid: 19:25:27
♥URL: http://aingelsten.blogg.se
♥Kommentar från: Sarah :)

Jag gör inte ett piss, är typ bara hemma :)♥

♥Datum: 2012-06-18 | ♥Tid: 20:13:16
♥URL: http://sajjahh.blogspot.com



Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!