.

Lovar du att vara ärlig? aa
Du heter:
Ellen
Smeknamn:
Ellen haha

Låt som när du är ledsen sörjer till? Ingen :P
Beroende av: Blått
Vem behöver du mest just nu: en frisör
Vad tror folk om dig?Det vet ju inte jag?
Stämmer det? jag vet ju inte.
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår
Vad säger du för att imponera på någon? ingenting :P 
Hur imponerar man på dig? Jag vet inte, eller jo om man har blått eller rosa hår så avgudar jag dom haha
Brukar du skratta för dig själv? Ja?
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Nej :'(
Var bor du? Småland :P
Trivs du där: ja

Äger du några converse: Ja
Sprit, cider, vin eller öl: Inget av de...
Brukar du bli för full: Nej, jag dricker inte alkohol
Är du allergisk i mot något: nej
Nästa mål i ditt liv: Fylla 18
Hur svarar du i mobilen: Hej
Vem ringde du senast? Molly
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Jag kommer inte ihåg
Antal timmar sömn inatt: Vet inte.. 8 typ
Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: Ja
När mår du bra: När jag inte är förkyld
När blev du fotad senast: i förrgår
Hur känner du dig nu: trött
Vanligaste färg på dina kläder: svart-... :(
Vad tycker du om fötter: Fula
Vad saknar du: .Min pojkvän, fint hår
Hade du en bra kväll igår: Japp
Favoritdryck på morgonen: Chokladmjölk
När brukar du oftast gå och lägga dig: typ tio på vardagar och innan tolv på helger..
Är du blyg? ja
Sysslar du med någon idrott: dans
Vill du hellre ha mail än brev: brev
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Har du spytt offentligt: nej
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ingen aning..
Är du nöjd med ditt liv: Ja :)
Är du bortskämd: nej
Vad gör du i morgon: veine
Vad är det värsta du vet? spindlar
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? 10 kr haha
Vad behöver du just nu? nässpray
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? vet inte
Vad längtar du till? Till sommarlovet
Har du bra vänner och äkta vänskap? några
Vad är det finaste du fått?
En speciell dag du minns: När min hamster dog... :'/
Hur gammal är du: 13
Tycker du om någon just nu: Världens finaste Mattias ja♥
Om fem månader: va?
Gröna eller röda äppeln: röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen
Gillar du golf: Nej 
Vilken tid gick du upp idag: halv sju
Har du sovit i din egna säng inatt: ja
Har du strumpor på dig nu:
Nepp
Vad ska du göra ikväll: sova
Är det okej att gråta: Ja
När grät du senast: vet inte
Laddar du ner musik och film från Internet: nepp
Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa kläder, objektiv och hårfärg
Bär du glasögon eller linser: inget
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Olika
Har du piercing: öronen
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: ja
Solar du ofta: Nja..
Är du bra på att laga mat: nja..
Gillar du att dansa: ja
Är du bra på att sjunga: tycker själv inte det
Är du flygrädd: ja
Vad dricker du helst när du är törstig: Cola
Vilken är din favoritglass: piggelin
Tror du på ett liv efter döden: nej  
Tycker du om sushi: nej
Vad äter du helst när du ser på film: Tacochips
Bor dina föräldrar tillsammans: Japp
Har du tandläkarskräck: Har fått det nyligen, har liksom alltid tyckt det har varit kul att gå till tandläkaren.. Men jag vågar knappt gå någonstans själv.. haha. Så mamma eller pappa har alltid följt med mig.. men nu så har de slutat med det.. BUHU :'( Fegis här.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: inget. men kväll.
Vilken ögonfärg har du: blåblå typ
Har du någon gång gråtit dej till sömns: vet inte
Biter du på naglarna: nepp
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: Cyklar varje dag :)
Senaste låt du lyssnade på: Vet inte
Vad gör du på helgerna: datorn, kompisar, fotograferar

Listan/frågorna är från Louise's blogg!


♥Kommentar från: Amanda - Everybody has a pink side!

Fin design! :D

Svar: Tack :D
Ellen

♥Datum: 2012-06-09 | ♥Tid: 13:33:27
♥URL: http://amdaa.blogg.se/



Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!