Selma, Alma, Molly!

GODDAG! Nu ligger jag på mitt mattlösa golv, det känns helt tomt.. har alltid haft en matta där liksom.. Iallafall, Molly ligger bredvid mig och typ ska visa mig någon video eller något! Sen ska hon sova här inatt, ROLIGT! Idag har jag varit med Alma och Selma. Vi cyklade till ICA och köpte godis, chips och läsk. Sen åkte vi hem till Selma och kollade på film! Jättemysigt. Förutom att vi mådde lite illa sen.. Nu känner jag mig lite fet haha.. Iallafall så var det kul, sen vid halv fem tiden cyklade jag hem och sen så satt jag och väntade på Molly! Se nkom hon, vi åt och nu ligger vi här haha.. 
filmen vi kollade på.. 17 Again! Den är väl bra.. lite tråkig, men iallafall!




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!