CP DATOR

Min dator är helt knäpp, kan inte scrolla ner. bajjsa på den -.-

Skolan var jätterolig idag. Till och med matten var kul, haha. Idrotten skulle vara vanlig idag, men det blev den ju inte, vi fick gå till apladalen och leka haha, det var jätteroligt. Nästan hela klassen körde dunkgömme, rooligt hihi. Efter det gick vi tillbaka till skolan och vi slutade lite tidigare, så jag Alma, Sarah, Jennie, Molly och Liza stannade vid skolans lekpark och lekte ännu mera! Det var skitroligt också, men sen skulle Sarah på bosniska, så vi andra stannade själva. Så där var vi och lekte i typ 40 minuter hihi, sen åkte jag, Liza, Molly och Jennie till stan och köpte biljetter till Sarah's show!! Men molly glömde sin plånbok i skolan, så on åkte och hämtade den. Sen sa en gammal gubbe "Jävla idiot" till mig, haha.. Sen spottade han? Asrolig dag, sen blir det dans också! snart kommer Jennie hit, vi ska plugga.. tvingade hit henne hihi. Hoppas att det blir något gjort!? Men det är ju bara att försöka så gott det går imon på provet.. Men jaa.. Känns som om detta inlägget blev långt, fast det blev det säkert inte hihi. Nu tänker jag lägga in bilder ni redan sätt, gamla arkivbilder. Puss, lövjah♥
image description
Ska lägga in nya bilder i datorn snart♥




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!