Jag suger

Har uppdaterat en gång idag, detta blir den andra, dåligt av mig!! Jag har bara varit i skolan idag.. Hade bad, det va kul vi var tolv st som var med. Sen så tog det typ 1 timme att gå hem till Jennie haha. Sen helt plötsligt kom Molly och Liza ochhon hade bestämt det och jag och Jennie (kanske mest jag) ba Whutt, visste du om det? Haha.. Sen åkte vi iallafAll till dansen, roligt idag! Nu ligger jag och kollar på revenge i källarn och väntar på att det ska bli lördag! För då kan jag börja läsa haha... Bloggar från mobilen och det e jobbigt haha.. Imon har Sarah show kuuuuul, längtar hihi!! Men vi hörs nu ska jag fortsätta kolla... Bilder från igår kommer nog på lördag för jag hinner inte idag eller imon..





Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!