Ohno

Jag tror inte att jag har uppdaterat idag? Får väl checka in det senare.. Idag, efter skolan, cyklade/gick jag hem med Molly, Alma och Jennie, sen svängde Jennie in hos sig. Så sen så var jag med Molly och Alma hos mollu! Vi åt sen pratade vi typ i tio minuter.. Efter det käkade vi glass och gick ut å satte oss i solen!! Mysigt! Sen fick Molly ont i magen, så jag å Alma gick hem till mig och sjöng Singstar, jag blev lite galen hihi.. Alma spelade piano och vi sjöng till, Alma lät fint och jag förstörde allt haha.. Nu sitter jag vid datorn, eftersom Alma inte är här längre, och spelar Sims!! Längtar till maten hihi, lövbiff och klyftpotatis! Världens godaste mat, mums skulle kunna mumsa i mig tonvis haha, fast nä. Nu lägger jag ifrån mig mobilen, simset har laddat klart typ hihi nästan.. Vi hörs kanske mer sen?

Btw. Vet ni något bra tvprogram eller någon film jag kan se ikväll ??

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3202932/images/2012/pic_194182650.jpg" class="image">





Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!