Toaletten

Strax sticker jag till toan, tänkte inte sprängas ikväll .. Jag chattar just nu med John på fb, är skitglad, vet inte varför? Blev bara det helt plötsligt hihi. Idag har jag haft en jättebra dag! Har suttit och "umgåts" (hur det nu stavas) med syrran, underbart! haha. Längtar inte tills imorgon.. tror inte någon i årskurs sex gör det? (jo dom som älskar prov?) Nationella.. i MATTE!? Gaah.. Suger på matte nu, inte för att skryta men jag var verkligen duktig på matte i femman..
Eftersom att vi gjorde nationella prov i femman vet jag att jag var duktig, hade inte ett ända/enda (?) fel!? Men nu kommer jag säkert ha typ hälften fel, hatahatahata. Får väl dra tillbaka till min gamla lärar och be om lite private lessons. Men nu spricker jag snart, hejdå och godnatt, jag bloggar inte mer idag ;)




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!