Will u be there?

Som nog nästan hela Sverige vet, så vann ju Loreen melodifestivalen! BRA tycker jag, helt klart bäst är hon, tur att inte Danny vann, skulle dött då.. Men det suger att melodifestivalen är slur, bajjs.. Då har jag inget att göra på lördagskvällar längre... Ingen lördags-sms-chatt med Arvid HAHA. Ingen musik som man inte kan styra, ingen typ.. ööhh.. äsch. Melodifestivalen slutade typ för en kvart sen kanske? Eller 30 min? Ingen aning. Jag har iallafall hela fb bombad med antingen "Nej danny" eller "JA LOREEN" typ..eller nått i den stilen. Joobbigt. Har inte hittat på ett skit idag! Legat och chillat hela dagen.. Ganska skönt. Vil hitta på något imon, men orkar inte tänka på det nu. Söndagar suger, man vet att det är skola dagen efter. men gött med studiedag på typ torsdag tror jag? Det luktar nagel-remover i mitt rum, gott och godnatt (för hinner inte säga det sen)






Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!