...


* ha en hel dag då du ska vara tvärtemot hur du brukar vara
*gå ner till ICA och så ska du dansa sexigt bakom människor, utan att dom märker det :)
*gå fram till en helt okänd person och låtsas att du kännt den hela livet så den tycker du är jättekonstig
*äta något du verkligen hatar!
*Du kan lägga ut en video om hur många godisbitar du kan få in i munnen


Här är några utav alla utmaningar jag fått, vill gärna ha fler, eftersom dehär är de ända som jag känner att jag vill göra xP

♥Kommentar från: Sofia

den tredje punkten va ju bäst, gå o skämma ut sig :D

♥Datum: 2012-05-06 | ♥Tid: 11:39:07
♥Kommentar från: Liza♥

Gå in i en affär, ta i hand o säga ditt namn till varenda person du möter!!:)<33

♥Datum: 2012-05-06 | ♥Tid: 19:58:24
♥URL: http://kirinen.blogspot.com
♥Kommentar från: ..

kanelutmaningen! :D

♥Datum: 2012-05-07 | ♥Tid: 18:52:43



Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!