.

Jag uppdaterar alltid bättre på helgerna, bara för att då är jag typ hemma hela dagarna.. har ni tänkt på det? Det har jag haha.. fast det gör väl typ alla..
Hade ju prov idag, i engelska.. Jag tror det gick bra! Var bara osäker på typ två eller tre saker! Känner mig duktig. Om jag ska erkänna så vart jag faktiskt nervös precis innan vi skulle in, men det gick över så fort jag fick veta vad vi skulle göra - läsförståelse! På torsdag har vi ett till, skriva någon berättelse, det känner jag redan nu att jag inte kommer vara så bra på det, eftersom jag har ingen som helst fantasi!?
Men man får ju hoppas på det bästa.
Under de två sista timmarna i skolan, fick jag för mig att prata engelska! Det var så härligt HAHA. Det var jätteroligt, även om de flesta störde sig på det? Skit kul, ska prata på imon också.. Nu tänkte jag däremot göra något nnat än att prata engelska, chatta med världens underbaraste kanske? KRAM på er♥




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!