Förkyld

På morgonarna när jag vaknar så känns det som jag inte kan göra någonting, mår skit, täppt i näsan, ont i halsen.. Men typ efter 30 min såå går det över lite och såå.. Sen klockan typ tre så är det borta helt? VA? Det är ju bra hihi.. Iallafall, sitter i mitt rum och funderar. Har sovmorgon idag, annars skulle jag redan varit påväg till skolan vid det här laget. Efter skolan idag ska jag hem, städa lite och gå ner till frisören och möta mamma. Hon ska klippa sig och då om jag hänger på kanske frisören hinner klippa min lugg som känns som den är 2 dm haha.. den är typ 1 dm och 1 cm ? Eller något.. jobbigt.
Hahah, satt i typ fem minuter med webcameran för att ni skulle få en bild, men det går ju inte.




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!