Inget på lager.

Funderar lite, ska jag sluta blogga? Jag vill inte det, men jag orkar inte och ja känner mig tvungen att uppdatera liksom och det är jobbigt ibland, appen suger och datorn tar så lång tid att sätta på .. vad tycker ni?
Kom hem för en stund sedan, har varit i skolan.. På svenskan gick det jättebra! Nervositeten (stavning på det?) sjönk när jag väl stod där uppe!! Så det var skönt. Dessutom hade vi friidrott på gympan idag.. Allt var skitkul, utom 60 meter. Innan var jag snabb och nu äär jag långsam. Fast sprang på 9.90 sekunder, snabbare än vissa andra snabba i klassen.. Men längd och "kula" var roligt. Nu har jag inget att göra, solen lyser inte så vill inte gå ut..




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!