Shopping

Har ju inte uppdaterat alls idag, tror jag inte. Har haft en sjukt rolig dag med mamma, Ebba och mormor. Vi åkte ju till Växjö och shoppade, det kändes som att jag shoppade asmycket men det gjorde jag inte? Känns liksom smo att jag glömt av något? Fast jag inte har det! Haha, det kanske blir så? Kom hem vid typ kvart över sex, sen gick jag ut och rensade kaninens/Chillis bur, sen åt jag, kollade lite på film och nu sitter jag här. Har inte så värst mycket att göra, ingen av mina mobilladdare funkar, så jag lånar pappas.. så min mobil är i pappas och mammas sovrum.. SAKNAR DIG KOMPIS :'c
Satt med ett collage en liten stund.. men orkade inte fixa det tillslut så det blir några vanliga bilder :P
Världens finaste HOOD♥
Gina Tricot 199 :-

Super sköna jeans (töjbara)
JC 399 :-

ASfint och mjukt, skönt linne
H&M 50 :-

Jättegulligt pastell-linne med überfin krage
Lindex 129 :-

Skitnice väska, fin färg
H&M 199 :-

♥Kommentar från: Jasmin - The dream of being famous!

Hej, hur har din helg varit? :)

Min största dröm är att bli en berömd skådis och äga ett klädmärke som ska bli större än H&M! Så kolla gärna runt lite i kategorierna och besök bloggen lite då o då, vem vet du kanske gillar den? :)

Fin blogg btw!



Var gärna med på min tävling också! http://jaasses.webblogg.se/2012/may/helgens-blogg.html#comment (direkt länk)

♥Datum: 2012-05-13 | ♥Tid: 20:50:40
♥URL: http://jaasses.webblogg.se/



Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!