Trött tjej.

Jag är jättetrött! Ska sova middag nu. ZZzzzZZzZzzz... Nej jag skojar bara, roligt va? Ja. Blev jätteglad innan! Jag fick i ett öronhänge i mitt öra, det som jag trodde växt igen!! Var så less. Måste använda titanöronhängen för annars blir öran inflamerat och köttigt typ, bara jag har i "vanliga" örhängen i typ en dag så är det förstörs. Typiskt nog finns det inte fina titanörhängen. Så dum som man är man man ju provar med vanliga örhängen några gånger.. så jag har liksom tagit hål i mina öron 3-4 gånger, så jag blir inte världens gladaste om jag måste göra det igen.. Dessutom tappar jag alltid bort "pluttarna" hela tiden GASH.

Sitter i sängen och tråkar. Har aptråkigt. Sitter och väntar på svar från Sarah och inget annat. Är jättesugen på ramlösa.. Skulle sitta bra med det nu.. kolsyrat vatten MUMS. Inte för att det smakar så mycket men.. Iallafall. I morse mådde jag inte bra, är förkyld. Men det blev bättre med dagen, nu kan jag prata och andas med näsan haha.. Hoppas det går över.. fast om jag är förkyld tills sommarlovet börjar så blir jag inte sjuk under sommarlovet.. JAJA, kram på er♥
Webcamera bilder, är för lat för något annat.
Super att örhänget gick i ♥




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!