Bloggi


♥Kommentar från: Sarah

Jag tycker din blogg är bra! Asså de är fina inlägg och jag tycker om när man lägger ner tid på sina inlägg. För då blir bloggen finare och roligare att läsa! :)
Sen skulle jag vilja ha lite fler inlägg kanske, eller mer bilder! Sånt gillar jag skit mycket!

Detta är vad jag tycker och vad jag gillar, hihi! Puss❤

♥Datum: 2013-04-07 | ♥Tid: 12:02:08
♥URL: http://sajjahh.blogg.se
♥Kommentar från: Sarah.. Igen..

Btw: din design är fin för fan. Sluta klaga!

♥Datum: 2013-04-07 | ♥Tid: 12:04:51
♥Kommentar från: malin

Jag tycker faktiskt att din design är fin, kanske ingen "Proffs-design" men den är väldigt fin ändå :)
Jag skulle tipsa dig om att köpa en bra kamera, och inte bara använda mobil-kameran.
Det kanske känns lite onödigt att köpa en dyr system-kamera för att fota din frukost, så en vanlig digital-kamera för någon tusenlapp fungerar lika bra. Sen är det bra att ha ett "blogg-schema".
T.ex att kl. 6 ska du lägga upp dagens planer+frukost,
kl. 9 ska du lägga upp dagens outfit,
kl. 12 ska du lägga upp tips-inlägg ( t.ex tips på snygga kläder ),
kl. 15 ska du lägga upp bilder från dagen+något intressant som hänt under dagen,
kl. 18 ska du berätta om hela dagen+en bild som sammanfattar hela dagen. Hoppas min kommentar hjälpte dig lite, mejla mig gärna om du vill veta mer eller har några frågor :)

Svar: Det där med blogg-schema va ingen dålig idé ;)Jag har redan en systemkamera, men är för lat för att använda den, haha :(
Ellie

♥Datum: 2013-04-09 | ♥Tid: 21:42:24



Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!