change

Får du också såhär ibland att du bara tröttnat på din hårfärg, ditt hår, hela du? Det får jag. Just nu är jag sjukt less på hela mig. Vill liksom bara va någon annan. Jag hatar min hårfärg, hela mitt hår faktiskt, och jag vet inte vad jag ska göra med det! Några tips? Klippa av det, löshår, ny färg? Jag har inga idéer. 
Dessutom, jag har bestämt mig för att inte äta så mycket onyttigt som jag gör nu. Ska börja äta grönsaker. Ska också träna, springa och sånt. Jag är så trött på allt. gosh.
Jag vill vara en nyttig och välmående människa som känner sig stolt över sig själv. Det är/gör jag ju inte nu iallafall...

♥Kommentar från: Sandra

Känner också så ibland faktiskt

♥Datum: 2013-07-21 | ♥Tid: 12:24:52



Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!