DANSAAA

Innan klockan 18.00 så kommer Alma och hämtar mig. Vi ska åka och dansa ikväll! Vi dansar till euphoria. Superkul ska det bli. Men jag kommer vara så nervös så det finns inte.. haha.
 
Idag har jag varit med Mathilda och Alma. Har haft superkul!! Vi spelade in lite videos, skrattade sjukt mycket, va ute och tog kort... (typ 7 stycken haha) Det var superkallt! Vi gjorde den där smink saken som jag gjorde med Sarah igår också.. Det var Alma och Mathilda som blev sminkade och dom såg åt som clowner efteråt haha :)
 

♥Kommentar från: Mathilda

Tack för dagen sötiis! Haha hade sjukt kul! :*<3

♥Datum: 2013-03-09 | ♥Tid: 17:35:06
♥URL: http://mathildajohanssons.devote.se



Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!