Igår

Jag hade den roligaste kvällen på länge igår! jennie kom och hämtade mig vid kvart i sex, sen åkte vi till Alma och sen till Selma. När vi kom dit så satte vi oss i Selmas säng och typ pratade och tänkte på vad vi skulle hitta på. Då tänkte vi att vi kunde klä ut oss och sminka oss som påskkärringar! Så vi gjordendet, sen åt vi, maten var supergod! sen efter det gick vi ut, och knackade på hos folk vi kände och sa glad påsk och så fick vi godis. Det var superkul. Sen gick vi hem efter en timme ute och då åt vi efterrätt, sen spelade vi spel, pratade och så. Sen la vi oss i soffan, som är världens skönaste soffa, och bara pratade och myste. Sen åkte vi hem. Var hemma runt ett, haha. Detta måste jag görà om. Lyckad kväll vart det!




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!