Sen jag bytte till blogg.se

Sen jag bytte till blogg.se har detta hänt!
  1. Statistiken är bättre
  2. Jag har börjat blogga mycket sämre, uppdaterar typ aldrig
  3. Lite mer kommentarer men inte alls många.

Känns både bra och dåligt. 1an är väl det ända positiva.. 2an är jag så sjukt ledsen för. Älskar ju att blogga! Men hinner nästan aldrig gå in på datorn och göra inlägg till dagen, tidsinställda! Och på mobilen kan man inte göra tidsinställda inlägg.. vilket man kan på msr. Känns sjukt trist! Älskar både msr och blogg.se..
 
Slog mig innan att jag inte haft kameran uppe och tagit bilder sen dethär.. Om man inte räknar med 5 bilder som mathilda tog med min kamera på alma.. DÅLIGT. Tänkte bannemig ta fram den imon och ta bilder till en header.

♥Kommentar från: Natalie Salazar

vilken söt bild :D

♥Datum: 2013-03-16 | ♥Tid: 13:50:30
♥URL: http://natalies.se/



Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!