Dagen

Lalalala, dagen gick snabbt idag. När jag skulle cykla hem ÖSregnade det! Det var verkligen suuuuperstora droppar. Det åskade och blixtrade också, så det var faktiskt lite läskigt! Har lånat Ebbas laddare lite nu, så att jag skulle kunna uppdatera och fixa inlägg tills imon och så, superbra! 
Juste, när jag kom hem såg jag att jag hade fått två paket!!! YEY, jag älskar paket ju. Dock var en av sakerna för stora.. syd, eftersom dom var superfina och snygga. Sköna också! Så lite besviken är jag. Ska kolla på JBD, städa mitt rum och plugga engelska och NO resten av dagen! HARE GOTT!

♥Kommentar från: ADARAS.se - Where blog meets magazine!

Kul med paket! :D

♥Datum: 2013-05-20 | ♥Tid: 16:57:58
♥URL: http://adaras.se



Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!