Jane by Design

Har börjat kolla på en ny seire nu, Jane by design. Eftersom jag kollade på alla avsnitt av Glee så vart jag tvungen att hitta något annat att fylla mina dagar med, haha! Problemet är att jag typ inte hittar ett enda ställa på internet där alla avsnitt finns, så jag måste leta om och om och om igen. Har suttit i typ 30 minuter och letat, men nu har jag hittat, så ska kolla, yey! Vi hörs snart!

♥Kommentar från: Elsa

Heej, din blogg.. älskar den!
Din design, sjukt fin.. är det du som gjort den själv? Skulle du kunna göra till mig? (gratis)
Iallafall header och bakgrund? ♥_♥
Skaffade blogg idag, Så gjorde en snabb ful design :/

♥Datum: 2013-05-13 | ♥Tid: 18:24:09
♥URL: http://elsao.blogg.se



Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!