ASROLIGT!

Har haft en skitrolig dag, skolan var ju okej men efter hade jag askul. Jag Anna och Dennis skulle göra våran SO-sak hos Anna (Ylljon skulle också va med men han va sjuk). Vi gick dit, klädde ut oss till våra såkallade roller och gjorde själva uppgiften då.. Sen så gick vi ut gjorde lite saker ute också, sen gick vi och letade efter Ylljon's hus för att se hur han mådde och om han kommer till skolan imon.. Det tog typ 30 minuter att hitta dit.. Vi var typ 50 meter ifrån när Dennis kom på att man kunde kolla GSP, men jag använde mig av hitta.se istället hihi, jag hittade först.. Sen så när vi har hemma hos Anna igen fick vi fika och jag satt och sjöng alla våra engelskaglosor, alltså hittade på en sång, DET VAR JÄTTEROLIGT! Denns spelade in när jag inte visste xd GUD vad jag har skrattat idag och jag har inte ens tänkt "nu har jag tråkigt" HAHA det brukar jag göra ibland, men inte idag :D Hade jätteroligt, tack för dagen:) Jag har iaf cyklat hem nu, ätit och jaa nu sitter jag här och ska rita en bild till min svenska.. HEJDÅ :)
arkiv bild, har ingen bild att ladda upp.




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!