The Hunger Games - Catching Fire

Tjohej! Hemma, yes. fast det vet ni nog. kanske. Idag när jag kom hem var det första jag gjorde att kolla till min hamster, för hon har inte varit så aktiv som hon brukar på sista tiden. Då  möttes jag av det jag inte ville möta. FAN! Busan, jag älskar dig, vila i frid♥ Hon finns inte längre, jag mamma och pappa begravde henne i trädgården och planterade sedan blommor i ett hjärta runt om kring. Hoppas att hon får det bra i himlen. Jag grät väldigt länge och jag börjar nästan gråta när jag tänker på det. Innan lästa jag lite i "Fatta Eld" och nu är jag på del två, haha det gick snabbare än i bok 1.. Jag har typ 94 sidor kvar tills jag är i del tre! Yey. Imorgon kommer jag då troligtvis komma dit.. Sen så är nog boken utläst denna veckan som kommer!! så sen så kan jag börja på "Revolt" YEY igen. Väldigt intressant att läsa om vad jag läser? HAHA nej. Men ja.. lägger kanske upp lite av de sakerna jag köpt i helgen här.. alltså i ett annat inlägg men jag vet inte om jag orkar.. Nu ska jag iallafall läsa lite till, sjukt bra är ju boken, man vill inte gå ifrån den!! Pussochkram hoppas att ni har haft en bra dag och har en fortsatt bra dag, eller nått.. Hejdå♥




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!