Försöka.

Nu har jag funderat lite. Jag ska försöka blogga oftare och längre inlägg, mycket mer bilder och kanske lite intressantare inlägg? Sedan ska jag ta tag i mitt liv och inte sitta vid datorn så jävla mycket, så inte mer en 2 ½ timma per dag.. Behöver ju inte korta ner asmycket på en gång?? Sedan ska jag börja träna också. Så minst en/två gånger i veckan ska jag ha ett 45 minuters långt träningspass, eller kanske en halvtimma, får väl se..
Men då får vi väl se hur bra det går och hur länge det håller. Ni får väl påminna mejj ibland, sedan ska jag börja skriva mig igen, för jag orkar inte skriva mejj... samma med dejj, dig istället.. Hejjdåå!♥
Btw, ett träningspass blir imorgon..
Så här är mina försenade nyårslöften




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!