Gammal bild??

gammal eller?? xd

Idag, vaknade jag, gick upp, fixade mig och drog iväg till skolan.. Vi hade hemkunskap idag, det var skitkul.. Jag jobbade med Sarah och Molly, vi fick va tre i våran grupp hehe.. Vi gjorde fruksallad och allt var gott utom apelsinen, för den var inte saftig. Efter skolan följde Alma och Molly med mig hem och vi gjorde våran egna pizza som vi kallar "MEA delux" består av: Ost, skinka, salsa och tacobröd!! Skitgod varen, man gör den i micron haha! Vi har tagit lite oseriösa bilder som kommer upp på bloggen sen! Snart ska jag gå ner och träna, sedan läsa SO-läxan och engelskan och sen öva lite på spanskan som jag missade i fredags (IFALL jag får göra förhöret iaf.) Men aa, vi hörs väl sen!! Puss :)

För att komma ihåg:
Dag 11 - En bild som du alltid skrattar åt.
Dag 12 - Favorit film
Dag 13 - Du och någon klasskompis
Dag 14 - Om jag blev rikast i världen
Dag 15 - Den nyaste bilden på dig själv
Dag 16 – Pinsammaste minnet
Dag 17 - Mina ambitioner
Dag 18 - Min favoritplats i vardagen
Dag 19 - Någon i din släkt
Dag 20 – Senaste lyssnade låten
Dag 21 - Saker jag stör mig på
Dag 22 - Detta skulle jag vilja göra innan jag dör
Dag 23 – Den fulaste bilden på en själv
Dag 24 - Favoritårstid och varför
Dag 25 -  Bild på familjemedlemar
Dag 26 – Något jag är beroende på att använda varje dag
Dag 27 – En bild på mitt favoritgodis
Dag 28 - Vad jag vill bli när jag blir stor
Dag 29 – Bild på favoritplagget
Dag 30 - Ett sommarminne

DAG 11 - en bild jag alltid skrattar åt

eller något??




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!