Igår? Idag?

Asså jag e liiite besviken. Igår hade jag över hundra besökare och idag inte äns 50!? Komigen, ni är ju typ asdåliga.. Menmen, man kan väl inte begära så mycket mer... Men just nu så har jag precis spelat sims, ska snart sova lite.. Eftersom jag är sjukt trött och lite snurrig. Så detta blir kanske inte så långt inlägg..

I skolan idag var det helt vanligt. Vi hade IUP, Musik, SO, svenska och engelska.. kanske något mer, som jag inte kommer på just nu. Men det tog faktiskt bara 15 minuter att cykla idag och ändå ramlade jag två/tre gånger.. Vi cyklade ju hem också, men på hemvägen var det iallafall skottat.. Vilket det inte va på vägen dit! Men nu ska jag sova, hihi.
Skulle vart snyggare med CANON istället för NIKON, menmen, allt kan man inte få.




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!