Ingen bra uppdatering.

Har inte haft så bra uppdatering, som ni kanske fattat.. Har inte hunnit och inte orkat blogga varken idag eller igår. Just nu sitter jag och kollar lite på andra bloggar och dricker lite mumsig sockerdricka.. Idag kom jag hem vid ungefär halv två, då hjälpte jag pappsen lite, sedan limmade jag på väggen... För vi skulle ju sätta upp tapet sen? Mamma kom hem och då fick hon en bamsekram, från mejj.. Vilket var jättemysigt, hehe. Annars har jag fotat lite, lyssnat på musik, ätit choklad (lördagsgodig) och frusit. Annars har jag varit jätteglad idag och jag har ingen aning varför.. Tror det va för att jag har sovit mycket detta dygnet, fast nä.. Men nu ska jag inte sysselsätta er/dejj mer... Kramkram♥




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!