Jag saknar dig

Hejsan! Innan så ville jag kolla på film, så jag skulle se om en av mina favoritfilmer fanns ute på YouTube, vilket dom inte har innan. Men nu gjorde den det!! Fatta vad happy jag blev! Så nu har jag och Ebba kollar på "Jag Saknar dig" hela eftermiddagen så har inte gjort något annat när jag kom hem från skolan.. Har hållt mig för gråt hela filmen men efter så typ vad jag skitledsen och grät, hehe. Jag är typ väldigt känslig för filmer! Men just nu sitter jag och smsar med Molly, för hon ska köpa någon läsk tills imon, men Alma gillar inte COLA!? Hur kan man inte det? Imorgon börjar dansen också! Skitroligt!! Hoppas vi gör något roligt, inte bara dansar danser som vi gjort innan, hehe. Ska försöka sluta detta inlägget bra, så nu ska jag tvätta mina fötter!




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!