Kolla, kommenter, sprid, följ..

HEJSAN! Nu kom jag nyss hem från skolan, eller typ.. I morse bloggade jag inte. Det var för att jag vaknade vid halv sju, åt, duschade och tog på mejj.. när jag var klar var klockan 10 över och molly kom vid kvart över så att jag hann inte sätta på datorn. Snart tänkte jag logga in på fb, för jag har inget bättre för mig!

I skolan idag var det väl okej. Vi började med NO, det va ganska roligt.. Spanskan var också lätt och rolig.. Sedan hade vi rast och efter det svenska, jag coh Molly fick skriva på datorn i bibblan. Efter det hade vi träslöjd, jag gillar inte träslöjd man blir så smutsig!!

Jag lovar att blogga mera, för det har blivit lite dålig uppdatering nu på tiden.
Jag ska också börja med det dära dag 1 osv igen, för det har jag inte gjort på några dagar!!
Kram

♥Kommentar från: -melissatagesson:)

SV: jaha okej! :p niiice;)<3

♥Datum: 2012-01-20 | ♥Tid: 16:23:59
♥URL: http://crazyjbfan.blogg.se/



Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!