när jag svarar?

Jag svarar på alla frågor på min födelsedag (förhoppningsvis) om jag får 3 st till som ställer minst 11 frågor var... alltså jag svarar kanske på tisdag om jag får 30 mer frågor :P Från en som inte har kommenterat innan...

Hejhej! Här sitter jag på golvet med datorn i sängen och typ ska snart göra situpps.. Idag har jag inte gjort alls mycket, och ni har nog märkt att jag inte uppdaterat så bra heller, tror jag inte.. Men jag har faktiskt spelat gitarr, sovit, datorn, tv, gosat med mammi och fotat.. Mitt hår har jag också hållt på med.. sen har jag hittat det jag önskar mejj i födelsedagspresent, fast om jag får dom kommer jag inte få dom på min födelsedag.. lite tråkigt men jag vill så gärna ha dessa saker för 473 kronor, haha. Jag är sugen på choklad men jag orkar inte äta den, bara så ni vet.. Men aa, det var väl det.. skriv frågor i frågestunden nu då!!
redigerad bild från nyårsafton 2011




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!