Snön -.-

Godkväll! Är fortfarande inte hemma ännu. Det tog ganska lång tid inne på A6. Vi var först inne på Ikea i ungefär tre kvart! Köpte en ram, till min bild, eller bilden på mig som jag ska ha upp på väggen! Efter det gick vi till a6 och in på JC, sedan träffad vi matilda och hennes mamma då åt vi lunch i typ, kommer inte ihåg hur länge, men tillräckligt länge för att jag skulle kunna rensa mina goda nudlar från all kål och lök och äta upp! Efter det gick vi in på h&m där inne va vi typ i 1 timme! Köpte lite grejor och sedan gick vi in på bikbok fast där fanns typ inget!! Pappa ringde och sa att vi skulle handla så det gjorde vi ju också! Köpte en cola. Nu har vi suttit i bilen i mer än en timma, snön ute gör så att vi måste åka sakta.. Bloggar nog mer när jag kommer hem! ( inga bilder på det jag köpt för att då får Sarah reda på va hon ska få, å det vill jag ju inte!! ) kram





Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!