Someone waiting for you♥

Från och med nu ska jag försöka att vara mig, och bara mig. Inte försöka passa in eller någonting sådant. Tänker bara vara som jag själv egentligen är, en sida som ingen sett förut? Inte skämmas för vad jag gillar eller hur jag tycker!! Ni kanske gillar den, eller så hatar ni den. Det får ni avgöra! Sådär.

Godkväll, eller nått! Nu har jag precis spelat sims, gjorde en asfin tjej som jag inte kommer ihåg namnet på (uppsi) hon blev iaf kändis, inom film! Det var roligt, men jag stängde av för jag var rädd att det skulle krasha för att det laggade väldiiigt mycket. Jag ligger i min säng i en riktigt ibekväm ställning och lyssnar på radio. Är inne på fb också, men inget roligt händer där! Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, får väl helt enkelt hitta på något.. Tror jag ska vara själv, efter skolan och plugga lite och så. Krampoer♥

♥Kommentar från: Sarah :)

Du har väll alltid varit dej själv eller de tycker jag ? o.o♥

♥Datum: 2012-01-18 | ♥Tid: 20:56:48
♥URL: http://sajjahh.blogspot.com



Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!