Svar på kommentar




mathilda! ;) om Typ grädde?:
hahahahha, vems skratt?! typ kissade på mig ju xD <333

btw, grattis igen ;D
Svar: Leos, min lillebrors skratt var det och lite av mitt fula också, HAHA.. Haha tack :)<33

Goooddag? Just nnu försöker jag få in spanskaglosor i huvudet.. vet inte direkt vilka det är men jag lär väl mig alla glosor i kapitel åtta.. hoppas att det är dom? Vet ju inte, var ju sjuk när de andra fick dom.. Men jag chattar med Alma på fb också, haha, la nyss på telefonen efter att ha pratar med farfar.. När vi åt kvällsmat idag s¨fick jag resten av mina presenter av familjen och den bästa var nog ett "presentkort" eller vad man nu ska kalla de? Jag fick iaf 500 kr på en hemsida som jag älskaaaar! Men nu ska jag plugga vidare och det är någon som skriver hela tiden till mejj på fb??. HEjjdååå<3 P.S Mayb not the best B-DAY ever, but it was very, very, veeeeryyyy goood. I LOVE IT♥




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!