There's just one thing.

Ingen bra uppdatadering idag, kom hem från Molly klockan fem över fem ungefär. Alma åkte vid typ tjugo i. Molly och Alma vaknade ungefär 45 minuter efter mig, men Alma säger att hon har varit vaken länge (även om jag har försökt väcka henne men hon inte vaknat?) tror inte på henne, haha! Efter det spelade vi lite "Galen Panna", roligt, sedan städade vi och tog på oss. Efter det gick jag hem för jag ville inte ha jogging på mig och jag skulle hämta min kamera, när jag kom tillbaka till Molly skulle vi göra en musikvideo, hihi. Men när vi skulle börja filma så fanns inte musiken någonstans och klockan var jättemycket och vi var tvungna att äta. Så vi hann inte göra videon, tråkigt.. Vi som planerade och övade i över en timma! Vi får väl göra det en annan gång. Men denna övernattningen måste verkligen göras om, puss på er♥
image description
Juste la till wordfeud på mobilen idag, igen, det e tråkigt men roligt hihi.




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!