Tidigt ikväll!

Idag blire en tidig kväll, går nog och lägger mejj nu.. Jag har gjort en header till Sarah som hon inte sett ännu och jag måste lägga in den här så hon får se den.. Den kanske inte är världens finaste men jag gillar dej, haha. Innan ritade jag, och jag blev faktiskt väldigt nöjd med bilden! Gillar att den inte är precis sådär som jag brukar rita.. Men aa... här får ni lite bilder, men först, den som är till sarah... hoppas du gillar den kanske?? :o du måste nog ändra storlek så den passar! som jag sagt, ni måste ha musen över bilderna för att se rätt färg.

♥Kommentar från: Sarah :)

Ellen, den va jätte fin :D

Men asså ja kan inte kopiera bilden -.-♥

♥Datum: 2012-01-11 | ♥Tid: 21:16:15
♥URL: http://sajjahh.blogspot.com



Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!