träning - med sarah!

Hejsan! Fick alla rätt på spanskan idag, blev jättenöjd, haha. Annars gör jag inte så myckeett. Idag i skolan va jag med Molly, Liza och Sarah, det va kul. Molly å Sarah gjorde en videoblogg till min blogg, men den kom inte upp.. den va bra! Sarah hängde med mig hem (eller hon cyklade hem först och kom efter 10 minuter) sedan tränade vi och åt choklad, bra kompination va? Annars har det inte hänt mycket, sarah åkte hem för en kvasrt sedan ungefär och jag väntar på att mamma och pappa ska komma hem så ska jag beställa från hemsidan.. Men nu ska jag nog ta ett äpple, hejdå!
Söt bild på älskade syssling♥

♥Kommentar från: Jennie :D<3

Som är släkt med sin svågmor xd

♥Datum: 2012-01-18 | ♥Tid: 19:43:14
♥URL: http://ffotbollssystrar.blogg.se/



Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!