Yes

Godmorgon, godmorgon! Onsdag idag.. i skolan börjar vi med matte, orkar inte, hoppas vi har låååång genomgång så att vi slipper jobba haha! Idag har vi iaf sovmorgon och idag gillar jag den, hihi.. Juste, jag kan spanskan nu!! 31 glosor på bara några timmar, 2½ timma faktiskt, känner mig duktig haha!! Men aa, vet ju inte vilka vi har i läxa så??? Idag ska jag ta ett papper med våra svenska ord, så att jag kan plugga på dom?? När jag kommer hem idag räknar jag med att vara hemma vid ungefär fem över halv tre, sedan ska jag träna till kvart över tre och sedan göra liiiite läxor, duscha och läxor igen, hoppas att de håller?? så vi får väl se om jag bloggar mer idag, fast det gör jag nog.. Men vi hörs!





Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!