Dålig uppdatering idag!

Hej på er! Ligger nu i min säng och fryser. Har varit kall hela dagen.. fast det brukar jag vara! Har ganska tråkigt. IDag fick vi sommarlov, skönt. Skolavslutningen var ganska tråkigt, kanske redan sagt det om jag inte minns fel? Iallafall så kom Sarah och molly vid 2-tiden och vo hade typ inget att göra.. Jag och Sarah tävlade på 100 floors. Sen så körde vi brottningsmatch, som vi typ alltid gör haha. okej nej men.. Det var jätteroligt!! Sen gick vi och åkte linbana och det var jättteeekul, tyckte jag!! Vi gick hem, sarah gick hem, molly gick hem och nu är jag ensam. Idag kan jag vara uppe hur länge jag vill, ingen skola imorgon!! Men om jag minns rätt så skulle jag va med Molly, om hon nu inte är så glömsk att hon glömmer det haha. vi hörs mer sen! KRAM




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!