Dunder lunder glad!!

I förmiddags så var jag inte på humör. Det här med förkylningen, och att bloggen inte hade några kommentarer eller ett skit. Och nu? YEY, blev jätteglad när jag loggade in? Även om jag bara fick tre kommentarer blev jag jätteglad! Happyface!! Sen blev jag ledsen.. Sarah ska typ ta bort sin blogg, men det vill inte jag? Så kommentera hennes blogg asmycket nu OKEJ!? För då kanske hon ha den kvaaarrrr! SNÄLLA :D (länkar Sarah sen)
Förkylningen är det bättre med, det är ju på morgonen som man är som sämst, på förmiddagen. Sen på eftermiddagen går det över och så kommer det tillbaka på kvällen. Hoppas jag kommer iväg till skolan imorgon.. Det gör jag säkert haha.. PAppa är ju jätteförkyld, eller vad man nu ska säga.. Han har säkert smittat mig men jag vill inte bli sjuk, för vi har ju skolavslutning nästa vecka!? EN VECKA, GUD!? Har gått i sexan ett år snart haha.. Nu kom leo och började prata om någon husvagn och påstår att jag vill ha en, men icke. Hejdå♥
Sarah's blogg som ni ska kommentera hittar ni här
Igår...

♥Kommentar från: Anneli

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2012/june/veckans-blogg.html#comment

♥Datum: 2012-06-03 | ♥Tid: 19:36:23
♥URL: http://anneliih.blogg.se/



Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!