Frågor och svar!

1 .Längd: 1,60
2 .Hårfärg? blond/brun
3. Relationsstatus? singel
4. Skostorlek: 38
5. Snusar du? Nej 
6. Hobby? fotografering, musik, kläder, smink och sånt.
7. Dricker du? cola
8. Tar du droger? nej
9. Ålder du oftast förväxlas med: 15
10. Har tatueringar? nej
11. Skaffa tatueringar? Såklart!!
12 .Har du några Piercingar? -nejnej
13. Skaffa piercingar? SÅKLART, snyggaste ju.
14. Bästa vän? Alma
15. När fyller du år? 17 januari
16. Största tur: ...
17. Största otur: ...
18. Favoritfilm: Har ingen
19. Jag älskar: kläder
20. Någon du saknar: pengar.
21. Bästa upplevelse: ...
22. Vad jag hatar mest om mig själv: längden
23. Vad jag älskar mest om mig själv: att jag skrattar typ hela tiden.
24. Vad jag vill bli när jag blir äldre: ... 
25. Min relation med mitt/mina syskon: super
26. Min relation med mina föräldrar: super
27. Bästa datum: 17 januari/12 december
28. Helst ha som husdjur?: hund
29. En beskrivning av flickan / pojken jag gillar: ...
30. En beskrivning av den person jag ogillar mest: ...
31. En anledning till att jag har ljugit för en vän: För att inte såra
32. Vad mitt sista textmeddelande säger: "köp grön mjölk" HAHA
33. Hur många år är du?  14
34. Sport? Sova
35. Legat på sjukhus? ja
36. Ditt riktiga namn: Ellen
37. Har du nån sjukdom: nej

38. Färg: blå/rosa/svart




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!